آبـــــــــــــــی

_________الف بِ.................

آبـــــــــــــــی

_________الف بِ.................

آبـــــــــــــــی

هر تولدی را مرگی ست!
و فاصله ی تولد تا مرگ، فرصتی ست برای اندیشیدن و به کار بستن!
باشد که رستگار شویم!

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خسته

آقا! شفای سینه ی من یک دعا بکن

این قلب گُر گرفته ی من را دوا بکن


آقا! بیا زمین دلم وقف چشم تو

بر این خرابه قصر خودت را بنا بکن


من خسته از فسادم ، دنیا اگرکه نیست

در من ظهور کرده پُرَم از صفا بکن


هر ریسمان که چنگ زدم در هوا برید!

دستم به دست گرم خدا آشنا بکن


آقا! یزیدیان همه جا نعره می زنند!

برخیز مثل باب خودت کربلا بکن


در من کسی به نام شما حرف می زند!

حرفم که با شماست ، عمل هم شما بکن!


یا باز گرد رها ساز از این غمم

یا گوشه ی عبای دلم را رها بکن!


  • محمد * شـــــــــورگشتی *

نظرات  (۳)

الهم عجل لولیک الفرج
عالی بود
پاسخ:
آمین.
تشکر
  • علی قدیانی
  • فرمول بهشت
    دل نوشته های یک نوجوان عاشق خدا
    منتظر نظرات سازنده شما هستم
    بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
    پاسخ:
    تا حدودی باهاش موافقم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی