آبـــــــــــــــی

_________الف بِ.................

آبـــــــــــــــی

_________الف بِ.................

آبـــــــــــــــی

هر تولدی را مرگی ست!
و فاصله ی تولد تا مرگ، فرصتی ست برای اندیشیدن و به کار بستن!
باشد که رستگار شویم!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

تحریک


شدم دور از تو و ... - تحریکم ای دوست!

شدم دور و شدی نزدیکم ای دوست!

به تاریکی نشستم ، تا چو مهتاب

بتابی بر شب تاریکم ای دوست!

  • محمد * شـــــــــورگشتی *

آبی

الف ب

تحریک

شعر

شورگشتی

نظرات  (۲)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
یه پیام خیلی خیلی خیلی طولانی نوشته بودم ذیل این شعر....
خیلی حرف زده بودم....
اما مشکلی پیش اومد همش پاک شد....
خلاصه
من فقط برای شعرایی که مشکل خاصی توشون ببینم از این به بعد نظر می دم
این شعر ضربه ی خوب و کشف خاصی نداره
و متاسفانه کلمه ی تحریکم! با اشکالات اساسی ای روبه روئه. مهمترینش تبادر جنسیشه. و مانوس نبودن تحریکم به جای تحریک شدم حتی در استعمالات روزمره
حتی اگر هم مانوس کوچه و خیابان باشه مانوس شعر نیست
مگر شعر طنز    که این شعر هم طنز نیست
اگر هم بود به خاطر تبادرش خوب بود استفاده نمی کردید
خلاصه ی خلاصه اش کردم...
پاسخ:
عمدا و به جهت تحریک!! از این لفظ استفاده کردم:
بازدید این مطلب 3 برابر دیگر مطالب کناری ش بود!! خخخخخ
بعدا شناسنامه شو عوض می کنم !!خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی